sobota, 27 lipca 2013

Kilka słów, kilka nowości... :)

Witajcie kochani.
właśnie siedzę i piszę pracę licencjacką więc jak zwykle szukam przyjemniejszego zajęcia w celu rozładowania negatywnych emocji związanych właśnie z pisaniem tejże pracy, tak więc postanowiłam napisać dla Was krótkiego posta. Ostatnimi czasy nie dzieje się nic szczególnego, oczywiście poza pracą licencjacką i moją pracą mającą na celu powiększenie moich zdolności finansowych. ;-) Urlop zaklepany dopiero od 31 sierpnia więc do tego czasu muszę jakoś przeżyć.  Na szczęście są jeszcze weekendy, które zazwyczaj spędzam ze znajomymi lub na samotnych wypadach na zakupy. Dwa tygodnie temu byłam świadkiem Chrztu Świętego syna mojej najlepszej przyjaciółki i jak zwykle przejęłam rolę nadwornego fotografa - amatora. Niewielkimi efektami podzielę się niżej. Przyjęcie było urocze, a moja przyjaciółka jak zwykle zaskoczyła wypiekami, tym razem był to przepyszny tort. Przez dwa tygodnie nie było mojej rodziny więc musiałam również przejąć obowiązki 'Pani Domu'. Przyznam szczerze, że to wcale nie takie proste zadanie i mimo iż nie miałam na głowie zbyt wielu obowiązków zaczęły mi po głowie chodzić myśli co będzie kiedyś... Kiedyś, kiedy będę starsza i dzieciata. Wracając do domu każdego dnia miałam już scenariusz przeplatających się myśli 'Czy zdążę odebrać z przedszkola i szkoły trójkę dzieci i czy jednocześnie uda mi się kupić wołowinę na rodzinną kolację nie zapominając o odebraniu dywanu z pralni przed szesnastą? Moja praca licencjacka widziana jako obowiązek blado wypada przy natłoku obowiązków rodzinnych... Blednę wręcz emocjonalnie na myśl o 'tej' przyszłości tak więc wolę jednak kołaczące się po głowie pytania w stylu 'dlaczego butelka NESTEA ma taki duży otwór'. ;-) Na koniec z racji tego, że jest to krótki post pokażę Wam zdobycze ostatnich dwóch tygodni. 
Buziaki, San

 

                         top - C&A                                                        szpilki - TALLY WEIJL

 

sukienka - TALLY WEIJL


zegarek - TALLY WEIJL

                                  naszyjnik - MOHITO                                        torebka - STRADIVARIUS




kochany Urwis! ;*








<3



4 komentarze:

  1. Piękny zegarek i powodzenia w pisaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Swietne zdobycze, szczegolnie szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń