środa, 3 lipca 2013

Schwarzkopf - Gliss Kur :)

Hej, hej!
Dziś mam dla Was recenzję ekspresowej odżywki regenerującej bez spłukiwania do włosów bardzo suchych i zniszczonych od Schwarzkopf. Ostatnimi czasy wyszukuję produktów z dodatkiem keratyny w składzie i zupełnie przypadkiem trafiłam na ten spray. Zakupiłam go w promocji za ok. 12 zł i stosuję codziennie na umyte i osuszone ręcznikiem włosy już przez dwa tygodnie. Generalnie różnicy nie zauważyłam ale to chyba wynika z tego. że moje końce są już tak zniszczone... Aktualnie nic mi nie pomaga w rozczesywaniu włosów oprócz serum Z apteczki Babuni od Joanny. Odżywka zawiera potrójny kompleks płynnej keratyny, która ma za zadanie regenerację włosa zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz. Jedyne co mnie zadowala to wydajność, piękny zapach i brak obciążenia włosów. Uważam również, że nieźle daje radę w kwestii nabłyszczenia ale średnio wierzę w jej moce regeneracyjne na tych bardzo zniszczonych włosach. Plus za buteleczkę, z której po zakończeniu produktu na pewno zrobię użytek. Niedługo wybieram się na keratynowe prostowanie włosów i mam nadzieję, że efekty będą tak wspaniałe jak wszyscy mówią. Na pewno dam znać co o takim zabiegu sądzę, czy warto i czy jestem zadowolona. Jestem również ciekawa Waszej opinii w tym temacie... :)


Buteleczki z takim dozownikiem przyda się na mgiełkę do ciała :-)


 Mój aktualny kolor i stan włosów ;-)


San <3

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. niedroga jest więc myślę, że można spróbować ;)

      Usuń
  2. Niedawno kupiłam sobie na promocji w Kauflandzie (za 6zł) odżywkę w spray'u Gliss Kura, tylko inną wersję niż ta Twoja :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich włosach :) Czekam na opinię o prostowaniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lat używam tych odżywek ale tej jeszcze nie miałam. Teraz używam różowej z jedwabiem ale na pewno następnym razem kupię tę złotą.

    OdpowiedzUsuń