poniedziałek, 16 czerwca 2014

Pomysł na... obiad.

Witajcie,
Tfuuuuu... Zdmucham kurz z klawiatury. Nie było mnie tu dość długo. Kolejny raz wykręcić muszę się brakiem czasu. Jeśli człowiek naprawdę nie ma czasu przejrzeć nowego Avanti to znaczy, że czasu brak na wszystko... ;) Dziś mam dla Was pomysł na szybki obiad. Błyskawiczny właściwie - tak jak lubie! :) Jak wiecie od jakiegoś czasu staram sie jeść lżej i zdrowiej co w połączeniu z ćwiczeniami dało efekt -7kg z czego jestem bardzo dumna. Ostatnio jednak pozwoliłam sobie na troche więcej... Oczywiście znowu wracam do diety dlatego dziś mam dla Was jeden z takich dietetycznych obiadów,  którego wykonanie zajmie Wam maksymalnie pół godzinki. Przygotowałam kotlety z tunczyka. Ostatnio to moje ulubione danie. Takie kotlety świetnie smakują jako samodzielna potrawa z ryżem/kaszą albo jako pokrojony dodatek w sałatce.

Co potrzebujemy?
- tynczyk
- cebula
- jajko
- płatki owsiane
- natka/koperek
- oliwa z oliwek
- sól i pieprz

Cebulę kroimy w drobną kosteczke i mieszamy w misce z tunczykiem. Dodajemy całe jajo, płatki owsiane oraz koperek/natkę i oczywiście doprawiamy wedle uznania. Kotleciki formujemy w dłoniach zaraz po dokładnym wymieszaniu. Smazymy na niewielkim ogniu na oliwie z oliwek aż nasze kotleciki nabiorą rumieńców :) Ja uwielbiam je w połączeniu z kaszą lub ryżem.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz