poniedziałek, 12 stycznia 2015

KIKO MILANO w Polsce!

Witajcie po jakże dłuuuuuuuugiej przerwie...
Jestem, bo musze Wam opowiedziec o moim odkryciu ostatniego miesiąca. Kosmetyki KIKO MILANO pojawiły sie w Polsce i to w Warszawie a ściślej mówiac w galerii handlowej blisko mojego domu - Arkadia :) Ku mej uciesze te dobre jakościowo i tanie kosmetyki są tak blisko mnie, ah - wreszcie! Pisałam już o nich na facebooku, wrzucałam foty ale przyszedł czas aby coś wiecej Wam opowiedziec po ok. miesiecznym teście. Póki co mam tylko kosmetyki do ust: błyszczyk, dwie pomadki, kredke i dwie konturówki ale jestem pod wielkim wrażeniem ich jakości w stosunku do ceny jaka trzeba za nie zaplacic. Codziennie ich uzywam i już mam swoich ulubieńców. Kilka kosmetyków poleciłam znajomym kiloma obdarowałam bliskich wiec nie tylko ja ich używam i tak dobrze oceniam. ;) Mysle,ze w tym miesiacu postaram blizej sie przyjzec kolorówce do oczu oraz kosmetykom pielegnacyjnym, bo i takie mają w swojej ofercie. No to zaczynamy...

1. Szminka UNLIMITED STYLO  w odcieniu 05 ORANGE




Szminka dostepna jest w 14 kolorach i jest niesamowicie napigmentowana. Od dawna szukałam szminki w odcieniu pomarańczy i wreszcie znalazłam idealny odcień - 05 Orange. Szminka jest bardzo miekka i kremowa, idealnie pokrywa usta już przy pierwszej aplikacji. Mój oranżowy kolor świetnie sprawdzi sie latem. Niestety nie jest bardzo trwała, czesto trzeba ja poprawiac jednak warta uwagi dzieki niesamowitej intensywnosci koloru.





2. Szminka LUSCIOUS CREAM w odcieniu 517 NEON PINK




Szminka dostepna jest w 25 kolorach i jest równie mocno napigmentowana jak UNLIMITED STYLO jednak dodatkowo cudownie nabłyszcza usta. Kosmetyk doskonale przylega do warg wypełniajac je i nadajac im lekkości oraz świeżosci. Konsystencja pomadki jest mocno kremowa i ma właściwosci silnie nawilzajace. Wspaniały produkt z unikalnym opakowaniem. Szminka o średniej trwałości ale bardzo warta uwagi ze wzgledu na powalajaca kolorystyke...




3. Błyszczyk PENCIL LIP GLOSS w odcieniu 13 HOT PINK



Niebywale świetlisty błyszczyk do ust w grubej kredce dostepny jest w 12 odcieniach. Rewelacyjna konsystencja i łatwośc w aplikacji za niewielkie pieniądze. Kosmetyk jest w tonacji mocno Barbie o perłowym wykończeniu - tak jak lubie :D Zapłacilam za niego na przecenie ok.12zł. Kolor idealny dla mnie, jestem zachwycona! Trwałośc błyszczyka oceniam bardzo dobrze.




4. Błyszczyk DOUBLE TOUCH w odcieniu 109 ORANGE RED


16 odcieni mojego faworyta wśród kosmetyków do ust w KIKO MILANO. Szminka plus błyszczyk trzyma sie na ustach tak długo,ze ciezko mi było w to uwierzyc. Czerwień przełamana oranżem to zdecydowanie mój MUST HAVE. Błyszczyk składa sie z dwoch zbiorniczków intensywnej kolorystycznie bazy oraz nabłyszczajacego Top Coat. Koszt takiej przyjemności to ok. 29.90zł dałabym i 100zł!!!!




5. Konturówki SMART LIP PENCIL w odcieniach 705 BRIGHT GERANIUM i 714 PINK IGUANA



Konturówki do ust od KIKO to pierwszy tego typu kosmetyk w mojej kolekcji. Nigdy ich nie używałam i teraz żałuje, bo wiem co straciłam. Konturówka idealnie podkreśla kształt nadając ustom wyrazu. Konturówki KIKO dostepne są w 16 odcieniach. Ja wybrałam róż i czerwień aby móc idealnie zestawiac je z posiadanymi już szminkami. 



Przepraszam za jakośc zdjec, zostały zrobione telefonem ponieważ obiektyw mojej lustrzanki chwilowo niedomaga.
Zrobiłam zdjecie swatchy jednak jest tak słabe jakościowo, ze dokleiłam do każdego kosmetyku link ze strony www.kikocosmetics.pl/ abyście lepiej mogły poznac kolory. 





BUZIAKI xo xo xo xo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz