piątek, 7 grudnia 2012

Zimowe łowy :)

Miłe Panie,
przybywam do Was dziś z czymś z czym miałam przybyć dopiero po zakończeniu szamponu i odżywki, ale nie mogę się powstrzymać! Użyłam tych kosmetyków już kilka razy i jestem pod wrażeniem. Ostatnio podczas zakupów w SuperPharm wpadły mi w ręce dwie nowości od GLISS KUR/Schwarzkopf, a mianowicie szampon (250ml) i odżywka (200ml) z płynną keratyną do zniszczonych końcówek. Za dwa produkty zapłaciłam tylko 10zł!!! Więc musiałabym być nawiedzona żeby ich nie kupić... Swoją drogą niedługo się przekonacie, że jestem fanką 'tanich rozwiązań', bo jakoś nie wierzę w cudowną moc drogich kosmetyków. Dla mnie najważniejsze jest aby włosy były zdyscyplinowane, lśniące i przede wszystkim łatwe do rozczesania. Dzięki tym dwóm produktom taki efekt udało mi się osiągnąć, ba mogę nawet powiedzieć że włosy da się rozczesać już przy użyciu samego szamponu co mnie mocno zdziwiło. :)
Gorąco polecam, S.


1 komentarz: